აუდიოვიზუალური ნაწარმოების გავრცელება სოციალურ ქსელში და მასთან დაკავშირებული სამართლებრივი შედეგები
საკვანძო სიტყვები:
აუდიოვიზუალური ნაწარმოები, სოციალური ქსელი, მედია, ჯგუფი, გავრცელება, საავტორო უფლება, საავტორო კანონმდებლობა.ანოტაცია
წინამდებარე სტატია ეხება სოციალურ ქსელში აუდიოვიზუალური ნაწარმოების გავრცელების ტიპურ შემთხვევებსა და მათ სამართლებრივ შედეგებს. აუდიოვიზუალური ნაწარმოების გავრცელების ფარგლები თანამედროვე რეალობაში მეტად აქტუალურ საკითხს წარმოადგენს. განსაკუთრებით საინტერესოა საკითხი სოციალურ ქსელში აუდიოვიზუალური ნაწარმოების გავრცელების ცალკეული შემთხვევებებთან მიმართებითს (ატვირთვა, ლინკის დადება, გავრცელებით გამოხატული პოზიცია). ამ მხრივ, სტატია მიმოიხილავს იმ სამართლებრივ საფუძვლებს, რაც სოციალურ ქსელში აუდიოვიზუალური ნაწარმოების გავრცელების თავისუფლებასა და შეზღუდვას ეხება.
წყაროები
Agreement on Trade-Related Aspects of Intellectual Property Rights (TRIPS), 15/04/1994.
Code de la propriété intellectuelle, № 92-597, 01/07/1992.
Convention of Berne of Literary and Artistic Works, 09/09/1886.
Law of Georgia on Copyright and Related Rights, 22/06/1999.
World Intellectual Property Organization (WIPO) Copyright Treaty, 06/03/2002.
Copyright, Designs and Patents Act, 15/11/1988.
Directive 2006/115/EC of the European Parliament and of the Council, 12/12/2006.
Directive 2007/65/EC of the European Parliament and of the Council, 11/12/07.
Directive 2010/13/EU of the European Parliament and of the Council, 10/03/2010.
Gesetz über Urheberrecht und verwandte Schutzrechte, 09/09/1965.
US Copyright Act, № 94-553, 19/10/1976.
The minutes of shareholders’ meeting of Joint Stock Company “Georgian Film” and General Partners, № 4, 10/11/1997.
Bushati E., “Product Placement”: The Harmonization of the New Albanian Media Law with the European Audio-Visual Media Services Directive, Academicus, Issue 4, 2011, 62.
Bauer J. -H., Günther J., Kündigung wegen beleidigender Äußerungen auf Facebook, Vertrauliche Kommunikation unter Freunden?, NZA, Heft 2, 2013, 70.
Grünberger M., Zugangsregeln bei Verlinkungen auf rechtswidrig zugänglich gemachte Werke, ZUM, Heft 11, 2016, 914.
Jorbenadze S., Bakhtadze U., Matcharadze Z., Media Law, Tbilisi, 2014, 90 (in Georgian).
Schirmbacher M., Online-Marketing- und Social-Media-Recht, 2 Aufl., Frechen, 2017, 203, 204, 205.
Stamatoudi I., Audiovisual Works, in: Copyright and Multimedia Products: A Comparative Analysis, Stamatoudi I. A. (ed.), Cambridge, 2001, 104, 106, 111, 113, 120.
Katko P., Kaiser D., Immaterialgutrechte (kapitel 4), in: Praxishandbuch Rechtsfragen Social Media, Splittgerber A. (hrgb.), Berlin, 2014, 189, 191, 193.
Vormbrock U., Gesamtes Medienrecht, Hamburger Kommentar, 3 Aufl., Paschke M., Berlit W., Meyer B. (hrgb.), Baden-Baden, 2016, Rn. 55. Abschnitt, Teil 6, Kapitel 1, 23.
AG Leipzig, Urteil vom 21.12.2011 – 200 Ls 390 Js 184-11.
EuGH, Urteil vom 08.09.2016 – C-160/15.
LG Oldenburg, Urteil vom 11.01.2006 – 5S740/05.
ჩამოტვირთვები
გამოქვეყნებული
როგორ უნდა ციტირება
გამოცემა
სექცია
ლიცენზია
საავტორო უფლებები (c) 2019 TSU Publishing House
ეს ნამუშევარი ლიცენზირებულია Creative Commons Attribution-ShareAlike 4.0 საერთაშორისო ლიცენზიით .